Jaunumi

Francijas viesnīcu operators AccorHotels apkopoja darba rezultātus Latvijā: lielākā daļa tūristu ir no Vācijas, visdevīgākie viesi – krievi

Starptautiskajam viesnīcu operatoram AccorHotels virkne svētku, kas saistīti ar projektiem Latvijā – 16. maijā “Mercure Riga Centre” nosvinēja 4 gadu dzimšanas dienu, 1. jūnijā “Ibis Riga Centre” svinēja gadu kopš atklāšanas brīža, bet 16. jūnijā savu pirmo dzimšanas dienu svinēs “Pullman Old Town”. AccorHotels viesnīcu tīkla pārstāvji Latvijā sagatavoja interesantu statistiku – piemēram, 2017. gadā 4-zvaigžņu viesnīcā “Mercure Riga Centre” visvairāk tūristu bija no Vācijas, jaunieši visbiežāk izvēlas ekonomisko 3-zvaigžņu viesnīcu “Ibis”, bet visdevīgākie izrādījās tūristi no Krievijas. Par šo un daudz ko citu Francijas viesnīcu operatora AccorHotels Latvijā darba rezultātu apkopojumā.

2014. gadā savu ceļu Rīgas viesnīca uzsāka ar 3 625 130 eiro apgrozījumu, taču 2017. gadu pabeidza ar 10 346 561 eiro apgrozījumu. Pēc Wisher Enterprise ģenerālmenedžera Alekseja Abasova (Oleksii Abasov) prognozēm turpmākajos gados apgrozījums turpinās progresēt.

To pašu var sacīt arī par viesu daudzumu, ko apkalpoja viesnīca savas darbības laikā – 2015. gadā “Mercure” apkalpoja 59 465 cilvēkus, bet 2017. gadā – 61 630 cilvēkus.

Pēc četru gadu darba vislielākā noslogotība starp “Accor” viesnīcām ir “Mercure” – viesnīca strādā visilgāk Latvijas tirgū, kā arī tai ir vairāk pastāvīgo klientu. Viesnīcām “Pullman Riga Old Town” un “Ibis Rigas Centre” arī ir labi rādītāji, taču tās Latvijas galvaspilsētā strādā 2 gadus.
Par visnoslogotāko mēnesi paliek jūlijs – kā viens no mēnešiem, kad tūristi plāno atvaļinājumus.

Visbiežāko viesu pieciniekā 2017. gadā bija tūristi no Vācijas – 9218 numuri, Krievijas – 4144 numuri, Latvijas – 3821 numuri, Lietuvas – 2292 numuri, Lielbritānijas – 2146 numuri.

Viesu starpā ir arī pastāvīgie klienti, kuri, atgriežoties pilsētā, dod priekšroku vēlreiz palikt “Mercure”. Kā piemēram, viesis, kurš no 2015. gada līdz šodienai, kopumā viesnīcā ir nodzīvojis gandrīz gadu, atgriežoties aptuveni katras 3-4 dienas.

Pastāvīgo viesu starpā ir arī tie, kas aizkavējas pilsētā. Dotajā momentā viesnīcā dzīvo Juridiskās augstskolas studenti – viņi jau ir pavadījuši šeit 3 mēnešus. Klientu pieprasījumi mēdz būt arī palikšanai uz mēnesi-pusotru.

Ierodoties “Mercure”, viesi mēdz izrādīt dažādas vēlmes – dažas no tām mēdz likties absurdas. Piemēram, izbraukt ar ugunsdzēšamo aparātu pa stāviem vai arī pārnest matraci no viena numura uz otru, lai noorganizētu pidžamballīti.

Runājot par ceļotāju vecumu un viņu vēlmēm, tad jaunie Rīgas viesi dod priekšroku “Ibis” viesnīcai, jo tā ir budžeta apmešanās variants, un pats viesnīcas koncepts ir jaunatnīgs. Brokastis iespējams ieturēt jau 4 no rīta, kas ir svarīgs rādītājs gan ceļotājiem, gan jaunajiem speciālistiem, kuru darba diena sākas ļoti agri.

Vecāka gada gājuma ceļotāji dod priekšroku pavadīt savu brīvo laiku “Mercure” viesnīcā, kas atbilst visām viņu vēlmēm, padarot atpūtu un darbu maksimāli komfortablu un produktīvu.

Runājot par klientu ceļojumu mērķiem gadā, bieži vien tie ir darījumu braucieni, jo lielākoties atvaļinājumi tiek plānoti uz vasaras mēnešiem. Darījumu viesis ir “Mercure” klients cauru gadu.

Par visdevīgākiem “Mercure” viesiem tiek uzskatīti krievi, viņiem seko angļi un Skandināvijas valstu pārstāvji. Kā likums, viesi no šīm valstīm atstāj vairāk tējas naudas restorānā.

Laika gaitā tiek mainīts un uzlabots numuru apkopes laiks. Šobrīd izbraucot apkopes laiks aizņemt 30 minūtes, bet, ja runājam par Stay Over, tad tas neaizņem vairāk par 20 minūtēm.